fredag 24 december 2010

Julen är här !!!

Så då har vi firat jul nr 1 i förrgår hos svärmor !!
va hemma några timmar o laddade om batterierna till Jul nr 2 hemma hos mina päron !!

Den 23/12 min födelsedag spenderade vi hos svärmor och firade jul med dom.
Traditionellt med julbord och Tomte å alldels för mycket julklappar ..
Av min Älskade o barnen fick jag en Dolce gusto Den stod högst upp på min önskelista :)
Men jag tycker den e på tok för dyr .. skulle aldrig köpt den själv !!!!
Å den gör så sjukt gott kaffe, har provat Cappuccinon och Latte Macchiato !!
En bok o skålar och lite annat smått av svärmor !!
Barnen fick somvanligt sjuka mängder paket !!!

Vi sov kvar där o sen på julafton så skjutsa jag hem Leo o Nova till deras Mamma. O Micke han jobbade mellan 12-17 !
Jag å barnen pyssla lite hemma titta på Trolltyg i tomte skogen och Kalle . Jag hade lite paket kvar att slå in.
Sen vid 19 så va vi hos Mamma o Pappa vi blev ganska så många iår 14st
Käkade julbord och sen paket o där var det så klart också sjuka mängder paket !!!
Presentkort fina glas o en massa annat !! Micke fick ett air hockey spel :)

Å får ju inte glömma alla fina födelsedags presenter som jag fick
Av Syster o Jennie fick jag allt i ett ROSA tema så klart ..
Tårtspade Tårtfat en tupperwear kanna
Av Bror o tjej fick jag en sushi rullare, så nu kan jag göra perfekta sushi rullar :)
Av Mamma och Pappa fick jag presentkort på farsta Centrum
Av Johan o Christine o Hampus fick jag badbommber som luktade underbart, tror jag ska testa dom i kväll
Av Svärmor fick jag smycken halsband örhängen ring och ett heltunderbart berlock armband .

Av min Älskade fick jag ett guld halsband i Carrie Style SATC alltså ett namn halsband men det va beställnings vara å kommer om ca 1 vecka :)

Inga kommentarer: