tisdag 21 december 2010

Nu har barnen Jullov !!!
Fakeltåg runt hagsätra, sen var jag med Tindra i klassrumet en stund, sen när det var dags
för dom att fika, så gick jag upp till Ronja. Dom satt och fikade när jag kom, Dom hade en advents kalender som deras lärare hade gjort själv, med ordspråk i, så att varje barn fick ett eget ordspråk + en marsmallows. Det var en lucka kvar o över så den fick jag :) till ronjas stora förtret. Hon tyckte det va sååååå pinsamt när jag fick läsa upp det !! fattar inte varför ;)

Mitt ord språk va :
"Pengar gör ingen lycklig, Men jag gråtter hellre i en jaguar än i en buss"
Tycker den va klock ren

Sen så plockade vi med oss Tindra o Leo och gick hem käkade lunch med dom.
Sen drog jag till skärholmen Centrum o jag va inte ensamen där direkt !!
Fick en hel del gjort med julklapps inköpen, tror jag är klar ... tjoooohooo !!

Just nu så springer jag som en tok i tvättstugan.
HATA HATA HATA TVÄTTSTUGAN ....

Inga kommentarer: