torsdag 21 april 2011

Trött mössa!!

Sitter och försöker vakna till liv!!!!
Har Oja i luren och en Latte i handen.
Idag blir det en tur till SKHLM med Oja, Jag ska köpa Bikini, underkläder och lite annat smått och gott!
Men framför allt i dag ska min MOBIL bytas ut!! har fått förnya Abonnemanget sen den 14 men har inte tagit mig för att byta än!!!
Och jag har bestämt mig det blir en AJFÅÅN!! har sätt så sjukt snygga skall dessutom :) *GLA*

*har drömt sjuka drömmar i natt! Erika du och din man var med och vi hade startat kundvagns rally på IKEA parkeringen?!?!? Micke vann det hela och du vart skit sur *hihi*



2 kommentarer:

~~erika~~ sa...

haha komiskt att fler drömmer om oss ;P kanske är för att vårt liv är "en smula" rörigt för tillfället?
Ja men fan, klart man blir sur när någon annan vinner över en i kundvagnsrally. haha

Qulamaria sa...

Haha!! Ja jag misstänker skarpt att jag hade dig på näthinnan när jag somnade!!