torsdag 19 maj 2011

Hmm

Har vart med Tindra på fotbolls träning!!!
Suck pust å stön.... träningen slutade i mer eller mindre cirkus då en av .....
ser sig själv som en ja inte vet jag!!
men tyvärr hade jag inte tid att stå kvar och lyssna på skrikandet från henne!!
(bråttom till tvättstugan)
Tycker det va fruktansvärt dåligt att gå på så framför både barn och föräldrar.

Men hoppas på att man inte behöver se så mycket mer av henne *arg*


Vi håller på i tvättstugan ska snart gå ner och hämta upp tvätten!

Dagens+ Soffan
Dagens- hur fotbolls träningen slutade

6 kommentarer:

Christine sa...

Varför skrek hon på dig? Säkert en idiot

Qulamaria sa...

Det va inte mig hon skrek på utan två andra!! Hon önskade nog att hon hade hunnit med mig oxå ;) helt klart en idiot.....

farstabo sa...

å helt klart ingen att bry sig om, ödsla ingen energi på´na

~~erika~~ sa...

men suck... jag blir så trött på henne. Oproffsigt är bara förnamnet! Pinsamt mellannamnet och efternamnet ska vi ju inte tala om.
Håller med finkan om att vi inte borde ödsla någon tid o energi på henne.
Men jag är SJUKT nyfiken på vad som sas!!

Qulamaria sa...

Finkan* tyvärr så måste man ju!!!
Erika* Vi ses ju i morgon o då ska du få höra ;)

farstabo sa...

vill också höra - alla detaljer hihi