torsdag 26 maj 2011

Sitter ute på gården

Och är på fruktansvärt dåligt humör!
Givet vis så handlar det om tvättstugan, varje vecka samma sak!
Idag så va jag fem minuter sen ner.
Redan när jag kom släppande på mina 4 Ikeakassar så ser jag på håll att det står en liten pojke på en sådär 3-4 år och troligen hans farmor eller mormor i dörren in till tvättstugan.
När hon har lyckats räkna ut villka maskiner jag ska ha, så börjar hon beklaga sig över hur myck tvätt hon har! Jag är trevlig och upplyser om att jag också har hemskt mycke tvätt, samtidigt så kommer jag underfund med varför den polska tanten beter sig som hon gör, hon använder MIN tvättmaskin och det är 16 minuter kvar på den minst!!! Jag får en smmäre urladdning på den polska tanten som tackar så mycket och går där ifrån.

ARG

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

farstabo sa...

usch, för att gå i tvättstugan. Dags för en ny tvättmaskin, finns ju billigt på blocket;)